Povinně zveřejňované informace
Zveřejněné informace dle § 5 odst. 3 zák. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
1. Název
Kulturní středisko města Blanska
2. Důvod a způsob založení
Zřizovatel:
Město Blansko, nám. Svobody 3, Blansko 678 01
Organizace byla zřízena za účelem pořádání kulturních akcí, zajištění provozu Dělnického domu, Kina Blansko a Galerie města Blanska.
Činnost:
Dělnický dům: pořádání společenských akcí, divadelních představení, koncertů, estrádních produkcí, přehlídek a soutěží, tanečních zábav, diskoték, výstav, přednášek, besed, kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí, zajišťování provozu webových stránek města Blanska, zajištění podmínek pro činnost Komorního orchestru města Blanska a Dechové hudby Blansko.
Kino Blansko:
pořádání filmových a audiovizuálních představení včetně doprovodných programů, vydávání propagačních tiskovin.
Galerie města Blanska:
prezentace výtvarného umění formou přechodných výstav, pořádání doprovodných akcí (besedy s umělci, přednášky, workshopy, ..) a dalších akcí mimo výstavní program, kulturně-výchovná a publikační činnost, vydávání katalogů a propagačních tiskovin, zprostředkování prodeje děl výtvarného umění a jejich prodej.
Právní subjektivita vznikla 2. 3. 1993.
3. Organizační struktura
Statutárním orgánem je ředitel Tomáš Mokrý.
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Hybešova 240/1, Blansko 678 01
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Hybešova 240/1, Blansko 678 01
4.3 Úřední hodiny
Pracovní dny od 9:00 do 15:30 hod.
4.4 Telefonní čísla
Viz kontakty
4.5 Adresa internetových stránek
4.6 Adresa podatelny
Hybešova 240/1, Blansko 678 01
4.7 Datová schránka
ID datové schránky: rfwzq59
5. Případné platby lze poukázat
č. ú.: 1137631/0100 (Komerční banka, Blansko)
6. IČO
00163848
7. Plátce daně z přidané hodnoty
CZ00163848
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Zřizovací listina [ PDF ]
8.2 Rozpočet
Rozpočet Kulturního střediska města Blanska je zveřejněn na stránce o hospodaření zřizovatele – města Blansko.
9. Žádosti o informace
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.
Příjem žádostí a dalších podání:
- Žádosti a podání se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.
- Ústně lze podat žádost: telefonicky, osobně u ředitele organizace.
- Písemně lze podat žádost: poštou, osobně předáním písemné žádosti na podatelně organizace, elektronickou poštou, prostřednictvím datové schránky.
10. Příjem a podání a podnětů
Opravné prostředky
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4. zákona č. 106/1999 Sb. Odvolání se podává u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
Postup při podávání stížností
Stížnost adresujte řediteli organizace, jde-li o zaměstnance organizace.
Stížnost ústní je nutno zaznamenat, autorizovat, stává se z ní stížnost písemná. Písemná stížnost se zařazuje do zvláštní evidence (datum podání, jméno stěžovatele, adresa, označení předmětu stížnosti, kdo šetří, výsledek šetření, opatření k nápravě, datum podání zprávy o vyřízení stížnosti a výsledek ověření, jak byla splněna opatření k nápravě) u ředitele organizace.
Lhůty k vyřízení stížnosti:
§ stížnost bez nutnosti šetření – do 10 dnů
§ stížnost při šetření – potvrzení přijetí do 5 dnů, vyřízení do 30 dnů
O ústních jednáních při šetření bude sepsán zápis (jména přítomných, výstižné vylíčení, výsledek jednání, autorizace všemi přítomnými).
Stížnost je vyřízena uskutečněním opatření k odstranění závad a vyrozuměním stěžovatele.
10.1 Předpisy
Nejdůležitější používané předpisy
Vydané právní předpisy
Žádné právní předpisy nebyly vydány.10.2 Úhrady za poskytování informací
Sazebník úhrad za poskytování informací
Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytování informací
Není.10.3 Licenční smlouvy
Nejsou.
11. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informací
Výroční zprávu zpracovává ředitel organizace. Ta ji vždy zveřejní do 1. března za předcházející kalendářní rok o své činnosti v oblasti poskytování informací podle zákona 106/1999 Sb. Výroční zpráva je k dispozici v kanceláři ředitele organizace a na webových stránkách organizace.
aktualizováno: 11. 4. 2023